I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sabtu, 14 November 2009

::selamat tinggal bLOg=( ::

Salam.....

Hurmmm.tekad!!!aku sudah tekad.pasti.aku sudah pasti.Bahawasanya pada hari ini.hari Sabtu.hari minggu yang kejam kerana tiada siapa mahu menemankan aku ke pasar malamsedihsedihsedih.aku MAHU BERHENTI DARIPADA MENGGERAKKAN JARI AKU UNTUK MENULIS benda-benda merapu DI BLOG INI!!!!!keputusan adalah MUKTAMAD!!!!sebabnya?????????..................

...............................

...............................

................................

................................


aku@saya tidak mahu mencemarkan kedaulatan BAHASA MELAYU yang semakin hari semakin mekar menyubur di sanubari ini.Oleh yang demikian, aku@saya telah mengambil keputusan untuk hanya menggerakkan enam jari ini dengan menaip utusan-utusan yang berkaitan pengajaran bahasa Melayu dan semua perkara yang berkaitan dunia pendidikan.Namun begitu, disebabkan aku@saya bukannya 24jam boleh menjadi individu yang skema maka aku@saya telah gatal jari untuk membuka satu lagi blog.Blog tersebut akan menjadi tempat untuk aku@saya menunjukkan sisi lain kehidupanku selain daripada mengutus bahan-bahan ilmiah.


::jaaaaaaaaaaaappppppppp kjp je.yg ni je ak janji tulis singkat dan xberbahasa.susah dan sarat jugak mau tulis panjang2.tapi demi memperjuangkan bahasa Melayu ak akan mula menulis di blog ini TANPA menggunakan singakatan,rojakkan bahasa,menulis perkara2 yang xde kaitan dengan PnP BMdan bla.bla.bla.Ak sayang sama ini blog dan ak akan jadikan blog ini sbg medium untuk berkongsi apa sj mengenai pengajaran bM.walaupun mungkin ramai yg memperlekehkan blog picisan ini.ak tdk mahu amek pusing.yang penting ILMU MESTI DIKONGSI!

url untuk blog baruku akan menyusul selepas ini.mau hias lawa2.biarpun org ckp xlawa.Kepada semua pengikutku yang sudi mengikuti blog ini.anda juga dialu-alukan untuk menjadi pengikut di blog yang bakal menyusul.tak nak ikut pon xpe.kalau ikut dapat kiss tau.huahuahua.dan insyaAllah blog SAYA.JARI DAN BLOG ini tdk akan berkubur begitu sahaja.abes je exm ni ak akan mula mengutuskan perutusan baharu.baharu okey.bukan baru!!daaa~


"BERSAMA MEMARTABATKAN BAHASA MELAYU"

post signature

3 ulasan:

Dize berkata...

Meh add.. addyone88@yahoo.com

NUR AZFARAH berkata...

nice bloggie...datang untuk intai2 kejap je..hehehe

azfa berkata...

datang untuk intai2 kejap je..hehe

Blog Widget by LinkWithin