I made this widget at MyFlashFetish.com.

Rabu, 21 Oktober 2009

::http://efisyafiqah.blogspot.com::

~heeee maluuumalumalu.Terima kasih kepada pensyarah tersayang BMP 3033 PENGAJARAN BAHASA MELAYU BERBANTUKAN KOMPUTER Kolonel Hamid Awang krn sudi memilih blogku ini sebagai salah satu bLOg terbaeekk.terbaek ke??ntahlaa.bahasa banyak tunggang langgang.PepOn terima kasih yang tak terhingga ak ingin ucapkan kepada cikgu Hakim[blOg beliau] super seniOr kami yang sudi melayan karenah kami semua sepanjang berada di makmal kOmputer. Beliau banyak membantu kami dalam tugasan menyiapkan bLOg ini.[Skema punya ucapan.Ucapan ni dah lama ak buat sbb takut2 kena berucap.kah kah kah pOyO bukan?xla gurau ja]

~Macam Fauzi cakap semasa wt ucapan aritu.erkk ucapan yg kedua ea lepas tersalah teks ucapan.hahaha sumpah kelakar.tapi biasala mna da manusia sempurna....Petik sikit pe yang dia cakap......"diharapkan dengan kelahiran 130 bLog pelajar bM,kita semua dapat bertukar-tukar pendapat mengenai PnP bM sehinggalah kita mengajar kelak.bla...bla..bla....."Begitu juga harapan dari diriku.

~Hurmm ramai gak yang tanya ak dapat adiah apa..ak cakaplah cikgu Hamid bank in duit 500 ke dalam akaun bank ak.Tapi ramai yang tak percaya.Ak kan sentiasa serius dalam kehidupan ini.Jadi percayaalaahhhh.Opps tak lupa jugak kepada kawan-kawan yang ucapkan tahniah.trimass.muah2.hak3.geliii

[Terima kasih kepada tukang amik gambar ini..anda memang berbakat=).UPSI tolong tukar pintu itu.sedikit cacat ak melihatnya....]

:pompom:

7 ulasan:

KeeMz berkata...

Terima kasih kembali...ilmu utk dikongsi.harap dpt keep in touch ngan sume sem 5 walaupun slepas grad. Igt Pesan Prof Dollah. 1)etika 2)sumber 3)bahasa.

eFi sYaFiQaH berkata...

::insyaAllah akan diingat~
keep in tOuch ea seniOr n juniOr.heee

ekspresi berkata...

saya tidak pasti bagaimana blog ini boleh jadi blog yang terbaik. saya cuma ingin menasihat, gunakan bahasa dengan baik kerana anda pelajar bm.

Tanpa Nama berkata...

konon pencinta bahasa, tapiiiiiiiiiiii bahasa sangatlah teruk! buat malu saja!

eFi sYaFiQaH berkata...

::wahh terharu ekspresi@en.Arif bagi kOmen.biarpun kOmen itu agak menggegarkan jantung.
@ekspresi sy pun tidak tahu bagaimana saya dipilih.Setahu saya penilaian dibuat oleh kOlOnel Hamid berdasarkan kemahiran menyusun grafik.Kemahiran menyusun atur bahan.Kejelasan dan sifat mesra Pengguna.Susun atur dan saling pautan serta isi kandungan berkaitan pNp. Saya tidak rasa pun blog sy bagus dan saya akui yang 129 blog lain juga amat bagus dan menepati kriteria yang ditetapkan.Mungkin rezeki berpihak kepada saya.Tahniah untuk semua kawan AT05.
~Mengenai nasihat encik.Arif supaya menggunakan bahasa dengan baik, saya ambil nasihat itu secara +ve dan akan membaiki penggunaan bahasa dari semasa ke semasa.Terima kasih kepada encik kerana sudi menjengah ke blog sy dan menitipkan nasihat.Cuma berkaitan kehairanan encik mengenai mengapa blog sy terpilih hanya itu jawapan yang mmpu saya berikan.

eFi sYaFiQaH berkata...

@Tanpa nama berkata-wah2 sungguh lancang nasihat anda.Tapi xpelah terima kasih sbb sudi komen.sy sayang awak!!hahaha
baiklah saya mengaku kelemahan saya dalam berbahasa.Walaubagaimanapun saya memang pencinta bahasa.TITIK!!!

Tanpa Nama berkata...

Bahasa itu indah jika kita tahu untuk mengindahkannya.Guru bahasa adalah benteng paling hadapan dalam usaha memartabatkan bahasa Melayu.Fikir-fikirkan.Teruskan usaha.

Blog Widget by LinkWithin